سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسلایدر

جویای دانش را خداوند دوست می دارد و فرشتگان و پیامبران نیز دوستمی دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی سایت
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :2
کل بازدید :106026
تعداد کل یاداشته ها : 153
103/2/13
5:26 ص
IS
تماس با ما
پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد

با مکمل‌های بدنسازی متعددی که در بازار موجود است، فهمیدن اینکه کدام مکمل‌ها ارزش خریدن دارند، می‌تواند گیج کننده باشد. اما متاسفانه تولید کننده‌های مکمل‌ها، در زمینه‌ی آموزش فعالیت کمی دارند و وقتی محصولی نمی‌تواند انتظارات را براورده کند، اغلب بسیار باعث نا امیدی می‌شود.
این راهنما که در مورد مکمل‌های بدنسازی است، بررسی می‌کند که کدام مکمل‌ها موثرترند و ارزش خریدن دارند.

از همین ابتدا، ما باید یک موضوع را رد کنیم: هر مکملی (به غیر از برخی از مکمل‌های هورمونی که در واقع سازنده‌ی استروئیدها یا ترکیباتی هستند که در بدن به استروئید تبدیل می‌شوند)، به تنهایی کار کمی انجام می‌دهد.

شما برای افزایش بافت عضلانی‌تان، به منبع فراوانی از مواد مغذی نیاز دارید که از قسمت‌های مختلف رژیم غذایی شما بدست می‌آید. بنابراین با در نظر گرفتن اینکه تمرین و رژیم غذایی استانداردی داشته باشید، مکمل‌ها، برایتان کمی مفید و کمک دهنده هستند.

حالا نگاهی می‌اندازیم به مکمل‌هایی که ارزش خریداری دارند:

ادامه مطلب...

  
  

روزه گرفتن به آمادگی و فداکاری احتیاج دارد

روزه، تنها یک فریضه ی دینی نیست، بلکه ممکن است به دلایل مختلفی گرفته شود. دلایلی همچون پاکسازی، سمزدایی، کاهش وزن، و درمان بیماری‌های خاص. نوع روزه‌ای که انتخاب می‌کنید باید مناسب با سطح سلامتی و فیزیک بدن شما باشد. بهرصورت قبل از اینکه روزه‌ای را شروع کنید، با پزشکتان در اینباره مشورت نمایید، مخصوصا اگر تحت درمان هستید و یا بیماری خاصی دارید.

ادامه مطلب...

93/12/12::: 12:58 ع
نظر()
  
  

بر روی حرکاتتان کنترل داشته باشید

یا در باشگاه به افرادی که بازوهای خوش بر و رویی دارند حسودی می‌کنید؟ آیا برای اینکه به بازوهای خودتان هم شکل بدهید، تمرین جلو بازوی آنها را کپی می‌کنید؟

اگر جوابتان بله است، اما هنوز ورزش می‌کنید و کماکان با لباس آستین بلند بیرون می‌روید، احتمالا فرم تمرینتان صحیح نیست. اصلا مهم نیست هنگام تمرین چقدر هاف و پاف کنید! اگر فرم تمرینتان نادرست باشد هیچوقت به نتیجه‌ی مطلوبتان نخواهید رسید، و البته خودتان را در معرض آسیب هم قرار خواهید داد.

حالت صحیح این تمرین را بیاموزید. مطمئن باشید قبل از اینکه خودتان متوجه شوید، کسی خواهید شد که در باشگاه، دیگران به شما حسادت می‌کنند.

ادامه مطلب...

  
  

تمام روز را با رژیم غذاییتان کنار آمده‌اید و همه چیز همانطور که باید باشد بوده، حالا به خانه بر می‌گردید و بر خلاف خواسته‌تان آن هوس‌های لعنتی یکی یکی شروع می‌شوند!

مطالعات نشان داده‌اند که کمبود خواب یا حتی صرفا خستگی، می‌تواند باعث شود بیشتر به سمت خوردن هله هوله‌های کربوهیدراتی روی ببرید. از طرفی غروب، زمانی حیاتی است؛ چرا که پس از آن، شب را پیش روی دارید که در طول آن با هورمون‌های کلیدی همچون هورمون رشد روبرو خواهید بود. پس خیلی مهم است که بتوانید خودتان را کنترل کنید.

در ادامه نکاتی را خواهید آموخت که چطور در عین توجه به اهداف تناسب اندامتان، با هوس‌های غذایی مبارزه کنید.

ادامه مطلب...

93/11/29::: 3:33 ع
نظر()
  
  

آیا مکمل مورد نظر شما برایتان مفید است یا مضر؟

استفاده از مکمل‌ها رو به افزایش است، زیرا بسیاری از افرادی که به فکر تناسب اندام هستند، سعی می‌کنند که از تمریناتشان، حداکثر نتیجه را بگیرند. اما مکمل‌ها می‌توانند پر خطر باشند، و مهم است که بدانید درحال مصرف چه چیزی هستید.

با مکمل‌های بسیار مختلفی که در بازار وجود دارد، چطور می‌توانید متوجه شوید که مکمل بی خطر و موثری را انتخاب می‌کنید؟ در ادامه، 5 قانون که درباره‌ی چگونگی انتخاب یک مکمل مناسب است را می‌خوانید:

ادامه مطلب...

  
  

ذرت مکزیکی چند سالی است که حتی بدون در نظر گرفتن خواص یا ضررهای آن، در سبد غذایی مردم جای خود را باز کرده و مشتریان زیادی دارد. مردم بیشتر به‌عنوان یک میان‌وعده غذایی از آن استفاده می‌‌کنند که به دلیل حجم زیاد و وزن کم نیز مورد استقبال خانواده‌‌ها قرار گرفته است.

ذرت سرشار از ویتامین‌های گروه C، B، A و املاح معدنی کلسیم، پتاسیم، فسفر و آهن است و قسمت اعظم آن را مواد نشاسته‌ای تشکیل می‌دهد. این ماده غذایی همچنیندارای مواد آنتی اکسیدان (ضدسرطان) و فیبر غذایی بوده، در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر مثل دیابت، بیماری‌های قلبی – عروقی و بیماری‌های گوارشی مثل یبوست بسیار مناسب است.

Esquites 299x200 مضرات و فواید ذرت مکزیکی را بهتر بشناسید

ادامه مطلب...

93/9/29::: 3:23 ع
نظر()
  
  

بنظر می رسد که غذاهای تحریک کننده همیشه در کمین ما هستند و بخصوص زمانی که می خواهیم وزن کم کنیم بیشتر خود را نشان می دهند. اما خیلی از غذاهایی که  ما آنها را برای رژیم مان بد میدانیم آنقدرها هم بد نیستند. یاد بگیرید که کدام غذاهای تحریک کننده می توانند به شما در کاهش وزن و حفظ وزن متعادل کمک کنند.

تخم مرغ

egg 225x152 غذاهای بدی که برای کاهش وزن خوبند

ادامه مطلب...

93/9/20::: 10:7 ع
نظر()
  
  

سیب‌ زمینی سرخ‌کرده، آب از لب و لوچه همه به راه می‌اندازد. اگر جزو افراد رژیم بگیر هستید و همیشه چپ‌چپ به ظرف حاوی آن نگاه می‌کنید باید بگوییم که سخت در اشتباهید. 

لُب کلام اینکه سیب زمینی سرخ کرده باعث چاقی نمی شود. مخلص کلام اینکه سیب زمینی برای سلامتی مضر نیست و برعکس برای سالم و سرحال بودن بدن لازم و ضروری است.

 

این سبزی نشاسته ای، از اسیدهای پیچیده ای تشکیل شده است که حدود 50 درصد نیازهای ما را تامین می کند البته همه این خصوصیات مخصوص سیب زمینی سرخ کرده های خانگی است، نه سیب زمینی سرخ کرده های چرب و مضر صنعتی. در این مطلب می خواهیم از سیب زمینی رفع اتهام کنیم.

سیب زمینی سرخ کرده 300x200 آیا سیب زمینی سرخ کرده چاق کننده است؟

ارزش غذایی سیب زمینی

سیب زمینی حاوی فیبرهای غذایی، ویتامین B1 و ویتامین C و همچنین آهن و پتاسیم است. تمام این ترکیبات برای سلامتی و تناسب اندام مفید هستند.

سیب زمینی سیر می کند

نشاسته موجود در سیب زمینی باعث ایجاد احساس سیری زودهنگام می شود. در نتیجه احساس گرسنگی تان زود برطرف شده و کمتر غذا می خورید.

سیب زمینی آرامش می دهد

سیب زمینی حاوی تریپتوفان است. این ترکیب موجود در مواد غذایی نشاسته ای باعث بروز آرامش روحی و حتی فراهم کردن خوابی راحت می شود.

سیب زمینی برای خوش خلقی

سیب زمینی باعث ترشح آندورفین می شود که به هورمون خوشبختی معروف است. هر چه میزان این هورمون در مغزتان بیشتر باشد حالتان بهتر می شود و خوش خلق تر خواهید بود.


93/9/18::: 10:55 ع
نظر()
  
  

یکی از بهترین خبرهای پزشکی که در سال‌های اخیر منتشر شده، این است که مصرف شکلات میزان بروز مشکلات قلبی عروقی بویژه سکته و حملات قلبی را کاهش می‌دهد و به همین دلیل هم به افزایش طول عمر کمک می‌کند.

شکلات 200x200 افزایش طول عمر با شکلات

شاید برایتان جالب باشد بدانید خانم «لندرا بکرا لومبرا» که با داشتن 127 سال لقب پیرترین زن جهان را به نام خود به ثبت رسانده است راز طول عمرش را خوردن شکلات می‌داند حتی شاید نقش شکلات به عنوان نوعی خوراکی ضد پیری به نظر جدید بیاید، اما حقیقت این است که کاکائو به عنوان یک ماده دارویی هزاران سال است که در برخی فرهنگ‌ها استفاده شده است. 

یکی از اولین نوشته‌هایی که درباره تاریخچه شکلات می‌توان به آن رجوع کرد مربوط به قرن شانزدهم است که اسپانیایی‌ها این ماده را کشف کردند و آن را به دیگر کشورها بردند و برای قرن‌ها کاکائو و شکلات در برنامه غذایی گنجانده شده‌ است تا به بهبود هضم غذا، حملات عصبی، رماتیسم، دندان درد و بی‌خوابی کمک کند.

این در حالی است که بر اساس بررسی‌های چهارده ساله پژوهشگران دانشگاه هاروارد، شکلات سرشار از آنتی اکسیدان است و با بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن مانع از بروز سرطان می‌شود.

ادامه مطلب...

93/9/12::: 3:48 ع
نظر()
  
  

سیب تم

سیب تم


IranSkin go Up
Online User

پیغام ورود و خروج

ایران اسکین