سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسلایدر

ای بندگان خدا، برادر باشید ! مسلمان، برادرمسلمان است، به او ستم نمی کند، او را وا نمی گذارد و او راتحقیر نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی سایت
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :106020
تعداد کل یاداشته ها : 153
103/2/13
2:51 ص
IS
تماس با ما
پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد

 

یکی از بزرگ‌ترین اهداف مشترک بین اکثر بدنسازان، این است که بازوهای بزرگ‌تری بدست بیاورند. هر کسی دلیل خاص خودش را دارد، اما مربیان و ورزشکاران حرفه‌ای، اغلب به دلایل صحیحی این کار را انجام می‌دهند. دانستن اینکه چرا و چطور حجم بازوهایتان را افزایش دهید، بنظر یک دانش سطحی می‌آید، اما همیشه برای کسانی که علاقمند به تمرین با وزنه هستند، درس‌های مهمی وجود دارد.

اگر بدنبال بازوهای بزرگ‌تری هستید، خیلی مهم است که به پشت بازویتان توجه کنید. خیلی‌ها معتقدند که جلوبازو اهمیت بیشتری دارد، اما اینطور نیست! عضلات جلو بازو حدود 1/3 از بازوی شما را تشکیل داده‌اند. و این پشت‌بازوی شماست که 2/3 بقیه‌ی عضلات بازوهای شما را شکل می‌دهد! پس بازوی بزرگ‌تری می‌خواهید؟ به سراغ 5 تمرینی که به شما خواهیم گفت بروید و پشت‌بازویتان را بپرورانید.

ادامه مطلب...

  
  
  
  

قوز یک وضعیت بدنی شایع است که با قوس بیش از حد قسمت بالایی ستون فقرات مشخص می‌شود. طرز نشستن و ایستادن نادرست، و سبک زندگی کم تحرک، دو عامل اصلی قوز در کودکان و بزرگسالان می‌باشد. با وجود نگرانی‌های مربوط به سلامتی، پیشگیری از قوز، آسان‌تر از درمان آن است.

اثرات طولانی مدت کیفوز در بدن، شامل سندرم برخورد شانه، کشش شدید در عضلات پشت و شانه، سندرم خروجی قفسه سینه و اختلال در مفصل گیجگاهی فکی می‌باشد. مطالعه‌ای که در مجله‌ی آمریکایی توانبخشی و طب فیزیکی منتشر شده است، نشان می‌دهد تمریناتی که برای تقویت ستون فقرات طراحی شده اند، برای افراد مبتلا به قوز نیز مفید خواهد یود.

ادامه مطلب...

  
  

از آنجا که شما نمی‌توانید رشد استخوانهایتان را با ورزش بیشتر کنید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا قامتتان بلندتر بنظر بیاید، تقویت ماهیچه‌ها و افزایش انعطاف پذیری ستون فقراتتان است. کشیده شدن ستون فقرات با تمرینات کششی، به شما این امکان را می‌دهد تا بدون مزاحمت عضلات منقبض و در هم، سرپا بایستید.

شما به این طریق می‌توانید به حداکثر قدتان برسید. نمی‌توانید واقعا بلندتر شوید، ولی می‌توانید بدون متوسل شدن به عمل‌های جراحی دردناک، بلندتر بنظر برسید. چون جراحی واقعاً تنها راهی است که استخوان‌هایتان را بلندتر می‌کند.

ادامه مطلب...

  
  

لو رفتن عکسهای یک پارتی تهران + عکس

قسمت جکوزی و استخر ساختمان پارتی

برای دیدن عکس ها و توضیحات به ادامه مطلب بروید

حرکات ناشایستی که از دختران و پسران حاضر در پارتی مشاهده شد

94/1/23::: 8:35 ع
نظر()
  
  

سکه های پول همیشه صدادارند


امااسکناس هابی صداهستند


پس وقتی ارزشت بالارفت بیشترآرام وبی سروصداباش!!!

 

 


  
  

آیا به اندازه‌ی کافی بین روزهای تمرینتان فاصله می‌اندازید؟

خاطر دارم روزی به باشگاه رفتم و فردی را دیدم که وزنه می‌زد. غروب همان روز که دوباره برای تمرین هوازی به باشگاه بازگشتم، مجددا همان شخص را دیدم که پس از گذشت 8 ساعت، همچنان با همان لباس صبحش در حال تمرین با وزنه بود!

انگیزه‌ی چنین شخصی قابل تحسین است، اما باید بداند که با اینکار از پا در خواهد آمد و پیش از اینکه هیچ پیشرفتی کند، از حرکت باز خواهد ایستاد. حتی اگر او به خانه رفته بوده است و حالا مثل من دوباره به باشگاه بازگشته، اما باز هم کار اشتباهی مرتکب شده است.

ادامه مطلب...

  
  

بازیابی دوباره‌ی انرژی بدن

اگر تمایل دارید تا سخت تمرین کنید، ریکاوری سریع پس از ورزش، برای کاهش درد عضلانی و تامین دوباره‌ی انرژی، اهمیت پیدا می‌کند.

,تناسب اندام, سلامتی, کاهش وزن,ورزش و سلامت

اگر چه کمی درد و خستگی، پس از یک تمرین عالی اجتناب ناپذیر است، اما برای کاهش درد و آمادگی برای تمرین بعدی‌تان ترفندهایی وجود دارد که می‌توانید اجرا کنید.

ادامه مطلب...

  
  

اوایل تمرینتان را ساده بگیرید

سینه و بازوها هر کدام شامل دو عضله‌ی اصلی هستند: به ترتیب عضله‌ی سینه‌ای بزرگ یا پکتورالیس ماژور، و عضله‌ی جناغی – و ماهیچه‌ی دو سر و سه سر بازویی.

دو عضله‌ی تشکیل دهنده‌ی سینه برای حرکت پذیری شانه‌ها در جهت افقی عمل می‌کند، مانند زمانی که حرکت بغل کردن را انجام می‌دهید. دو عضله‌ی تشکیل دهنده‌ی بازوها هم، کارکردی مخالف هم دارند. عضله‌ی دو سر به خم کردن دست از آرنج کمک می‌کند، در حالیکه عضله‌ی سه سر برای دراز کردن دست بکار می‌رود.

حرکات این عضلات، حرکات ساده‌ای هستند، و شما می‌توانید بعنوان یک تازه کار به سراغ تمریناتی بروید که از الگوی حرکتی ساده‌ای همراه با جهت حرکت این عضلات پیروی می‌کنند.

 

فلای سینه دمبل

ادامه مطلب...

  
  
<   <<   6   7   8   9      >

سیب تم

سیب تم


IranSkin go Up
Online User

پیغام ورود و خروج

ایران اسکین