سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسلایدر

خداوند، شخص لعنت کننده دشنام دهنده، طعنه زنِ به مؤمنان، بد زبانِ ناسزاگوی و گدایِ سِمِج را دشمنمی دارد . [امام باقر علیه السلام]
لوگوی سایت
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :2
کل بازدید :106037
تعداد کل یاداشته ها : 153
103/2/13
10:29 ص
IS
تماس با ما
پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد

اگر هدفتان این است که لاغر شوید و احساس سلامتی کنید، آنگاه اهمیت پیدا می‌کند که رژیم غذایی و برنامه‌ی تمرینی شما، طوری باشد که باعث شود چربی بدنتان بسوزد. اما چطور می‌توانید بفهمید که آیا مسیر درستی را در پیش گرفته‌اید یا نه؟ اینکه به سادگی و بصورت منظم خودتان را وزن کنید، دقیقا به شما نخواهد گفت که کاهش وزن شما بخاطر سوختن چربی‌هایتان است یا نه. در این مقاله برخی از علائمی که نشان دهنده‌ی این است که در حال سوزاندن چربی هستید را باهم مرور می‌کنیم.

ادامه مطلب...

  
  

اسکات، حرکتی ساده و کلاسیک است که همیشه باید جزئی از تمرین هر ورزشکاری باشد. زیرا قدرت و عمل‌کرد عضلات پا را برای دویدن بهتر، بالا می‌برد. اسکات، عضلات چهارسر ران، جلوی ران، همسترینگ و عضلات اصلی برای خم شدن زانو را فعال می‌کند، که تمام این عضلات در هنگام دویدن شما را به جلو می‌رانند.

همچنین تقویت این عضلات باعث جلوگیری از آسیب‌هایی مانند آسیب زانو که در دوندگان متداول است، می‌شود. حتماً شما با فرم کلاسیک و اصلی اسکات آشنا هستید، ولی این حرکات جدید نتیجه بسیار خوبی برای ورزشکاران و دوندگان دارند.

 

 

ادامه مطلب...

  
  

خیلی ساده است: اگر می‌خواهید زورتان زیاد شود و عضله بسازید، با وزن زیاد و تکرار کم تمرین کنید، و اگر می‌خواهید چربی بسوزانید و کات کنید، با وزن کم و تکرار زیاد تمرین کنید. اما صبر کنید، آیا واقعا به همین سادگی است؟

نه دقیقا!

ما معمولا شاهد این هستیم که برخی از بدنسازان، طرفدار این الگوی فکری هستند که برای چربی سوزی، باید با وزن کم و تکرار زیاد تمرین کنند. اما آنطور که ما یافته‌ایم، همیشه این صحیح نیست. قبل از اینکه به سراغ اصل موضوع برویم، اجازه دهید که بحثی را برایتان روشن کنم.

ادامه مطلب...

94/3/27::: 1:23 ع
نظر()
  
  

ماه رمضان فرصتی است تا در خوردن غذاهای مورد علاقه‌تان حسابی خودکشی کنید. خب شما یک روز کامل هیچی نخورده‌اید، پس حتما در هنگام افطار مستحقش هستید، نه؟ اما از سوی دیگر، ماه رمضان فرصتی تازه است تا یک سبک زندگی سالم را برای بدنتان آغاز کنید. اگر تمایل دارید تا این ماه رمضان وزن کم کنید، آنوقت 6 نکته‌ای که در ادامه به آنها اشاره کرد‌ه‌ایم، برایتان بایدی می‌شود.

ادامه مطلب...

94/3/22::: 12:0 ع
نظر()
  
  

شیک پروتئین، بخش مهمی از تناسب اندام است، بخصوص اگر در حال عضله سازی باشید. متاسفانه، پودرهای پروتئینی، پر از مواد نگهدارنده، بسط دهنده‌ها، و مواد محرمانه‌ای هستند که حتی نمی‌توانید آنها را تلفظ کنید! خبر خوب این است که شما می‌توانید خودتان شیک‌های پروتئین درست کنید.

منبع: http://www.healthydietbase.com

 

درست کردن شیک پروتئین برای خودتان، آسان و مقرون بصرفه است، و سالم‌تر از مخلوط‌های فروشگاهی می‌باشد. شما مطمئن خواهید بود که فقط از مواد مغذی و مواد غذایی سالم و بی خطر استفاده می‌کنید. در مقاله‌ی امروز، ما نکاتی درباره‌ی جایگزین‌های پودر پروتئین در اختیار شما قرار می‌دهیم که می‌توانید برای درست کردن شیک‌های پروتئین خودتان، از آنها استفاده کنید.

ادامه مطلب...

  
  

بنظر می‌رسد مهم نیست که چقدر سخت تمرین کنید، شما هنوز هم نمی‌توانید به نتایجی که می‌خواهید برسید! ساخت یک شکم شش تکه در یک هفته ممکن نیست، اما اگر هفته‌هاست که برای داشتن شکمی‌تخت، تلاش می‌کنید و هنوز هم چیزی تغییر نکرده، پس مشکلی وجود دارد. در مقاله‌ی امروز، ما لیستی از دلایل ممکن که چرا تمرینات شکمی شما تاثیر گذار نیستند تهیه کرده‌ایم:

منبع: http://www.healthydietbase.com/5-reasons-why-your-abs-workout-is-not-working

چربی بدن بالا

یکی از رایج ترین دلایلی که چرا تفکیک عضلات شکم اینقدر سخت است، تجمع چربی در شکم است. تفکیک عضلات شکم پوشیده شده با لایه‌های ضخیم چربی، به کار بیشتری نیاز دارد. مهم نیست که چند ساعت دراز نشست انجام دهید یا خلبانی بروید، اگر درصد چربی بدنتان را پایین نیاورید، به نتیجه‌ی مورد نظرتان نمی‌رسید. به همین دلیل است که تمرینات کاردیو و رژیم غذایی برای تناسب اندام، اینقدر مهم هستند. شما نمی‌توانید بدون پیروی از یک رژیم غذایی سالم، فقط ورزش کنید. خوردن غذای زیاد بعد از تمرین، شما را از هدف ورزشی‌تان دور می‌کند.

ادامه مطلب...

94/3/12::: 11:46 ص
نظر()
  
  

باید اعتراف کنم که خود من یکی از طرفداران پر و پا قرص قهوه هستم. اما مدتی است که منطقه‌ی تاریک ذهنم درگیر سوالی شده است – آیا قهوه چاق می‌کند؟ توجه: این نوشته، یک بررسی علمی تایید شده نیست. در این متن اعتقادات شخصی نویسنده را در مورد چگونگی تاثیر قهوه بر افزایش وزن خواهید خواند.

ادامه مطلب...

94/3/12::: 11:42 ص
نظر()
  
  

با چنین زندگی گیج‌کننده و پر مشغله ای که داریم، هر روز در آب و تابیم و هیچ گاه شانس این را پیدا نمی‌کنیم که از خودمان مراقبت کنیم. نتیجه‌ی چنین زندگی‌ای افزایش روز افزون وزن و انباشت چربی شکممان است. آیا واقعاً در این باره می‌توانیم کاری کنیم؟ در این نوشته غذاهایی را برایتان معرفی می‌کنیم که می‌توانند چربی شکم شما را بسوزانند، جایی که همه‌ی ما از حجیم شدن آن وحشت داریم.

ادامه مطلب...

94/3/6::: 9:16 ع
نظر()
  
  

ترموجنسیس، فرآیند تولید گرما در بدن است و می‌تواند سوخت و سازتان را افزایش داده و باعث سوختن کالری بیشتر شود. بهترین روش برای افزایش دمای داخلی بدن، ورزش کردن است، ولی با رژیم غذایی مناسب هم می‌توان این کار را انجام داد. تمامی غذاها تأثیر گرمایی دارند، زیرا بدن از انرژی استفاده می‌کند، و برای هضم غذا کالری می‌سوزاند. تقریباً 10? کل کالری بدن برای هضم غذا استفاده می‌شود. بعضی مواد غذایی، مانند کرفس، کالری منفی دارند، زیرا میزان کالری مورد نیاز برای هضم آنها، از مقدار کالری موجود در آن بیشتر است.

ولی بعضی مواد قدم را از این نیز فراتر گذاشته و میزان سوخت و ساز را در حالت عادی افزایش داده و در نتیجه کالری بیشتری در حالت استراحت می‌سوزانید. این مواد شامل ادویه‌جات، پروتئین، روغن نارگیل و چای سبز است. گفته شده که این مواد سوخت و ساز بدن را 2 تا 5 درصد – معادل40 تا 100 درصد کالری بیشتر در هر روز – افزایش می‌دهد. حالا می‌توانید چند کیلو بیشتر کم کنید.

بر اساس تحقیقات منتشر شده در مجله Food and Nutrition، همه کالری‌ها به یک میزان سوخت و سازتان را افزایش نمی‌دهد. محققان دریافته‌اند که غذاهای آماده میزان انرژی‌تان را 50? بعد از خوردن غذا کاهش می‌دهد. بدن، غذای آماده را سریع‌تر هضم می‌کند در نتیجه کالری کم‌تری می‌سوزاند.

ادامه مطلب...

  
  

وقتی که در طول تمرین، پوست قسمتی از بدنمان به طور مستمر با لباس یا پوست خودمان ساییده می‌شود، اصطلاحا عرق سوز خواهد شد. پوست عرق سوز شده می‌تواند درد و سوزش خفیف، یا درد زیادی داشته باشد. یادتان باشد که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. هر درمانی بی فایده خواهد بود، مگر اینکه شما از وقوع دوباره‌ی ساییده شدن جلوگیری کنید.

برای پیشگیری از عرق سوز شدن پوست، راه‌های مختلفی وجود دارد، راه‌هایی مانند خشک نگه داشتن محل مورد نظر، پوشیدن لباس‌های آزاد، یا چرب کردن پوستتان برای کاهش اصطکاک. بسیار خب، برویم سر بحث اصلی‌مان، درمان پوست عرق سوز شده هم کار آسانی است:

ادامه مطلب...

94/2/25::: 1:7 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >

سیب تم

سیب تم


IranSkin go Up
Online User

پیغام ورود و خروج

ایران اسکین