سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسلایدر

توانگرى و درویشى آنگاه آشکار شود که در قیامت عرضه بر کردگار شود . [نهج البلاغه]
لوگوی سایت
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :2
کل بازدید :106021
تعداد کل یاداشته ها : 153
103/2/13
3:22 ص
IS
تماس با ما
پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد

تعجب آور نیست که چربی توسط یک هاله‌ی منفی احاطه شده است. از همه مهم‌تر اینکه چربی، ماده‌ای است که هر رژیم گیرنده‌ای سعی می‌کند آن را از دست بدهد. اما آیا همه‌ی چربی‌ها بد هستند؟ چربی چه نقشی در بدن ما ایفا می‌کند؟ و هنگامیکه شما چربی از دست می‌دهید، این چربی به کجا می‌رود؟ ما برای پاسخ به سوالات شما درباره‌ی سوزاندن این کلمه‌ی سه حرفی وحشتناک، با متخصصان مشورت کرده و جدیدترین مطالعات را بررسی کردیم، که چکیده‌ی آنرا در ادامه می‌خوانید.

ادامه مطلب...

  
  

هر ساله میلیون‌ها نفر تصمیم می‌گیرند وزن کم کنند، خواه در اولین روز سال جدید، روزهای تولدشان یا یک روز صبح، وقتی که آینه یا ترازوی حمامشان ناخوشایند بنظر می‌رسد! و هر سال بسیاری از آنها نا امید می‌شوند و قبل از رسیدن به اهدافشان از این کار دست می‌کشند. دسته‌ای از اطلاعات نادرست در مورد رژیم غذایی و ورزش که بوسیله‌ی باشگاه‌ها، محل‌های کار، و بر روی اینترنت پخش می‌شود، به این مشکل دامن می‌زنند.

برای اینکه به افراد بیشتری کمک کنیم که به یک وزن سالم برسند و آن را حفظ کنند، جولی بندر، متخصص تغذیه در مرکز پزشکی دانشگاه بیلور در دالاس و فیل تاین، مدیر مرکز بهداشت و سلامتی بیلور تام موافقت کردند که در مورد رایج ترین باورهای غلط رژیم غذایی و ورزشی دیدگاه‌هایشان را با ما به اشتراک بگذارند.

باور غلط شماره 1: حرکت کرانچ، چربی شکم شما را از بین می‌برد

ادامه مطلب...

94/5/31::: 11:56 ص
نظر()
  
  

ثروت حقیقی، سلامتی است. این تکه کلام قدیمی ممکن است دیگر کمی کلیشه‌ای به نظر برسد، اما همچنان حقیقتی را بیان می‌کند. سلامتی، مهم‌ترین دارایی ماست، پس باید آنرا بالاترین اولویت زندگی‌مان قرار دهیم. حالا سؤالی که ایجاد می‌شود این است که چطور خواهید فهمید بدن شما سالم و آماده‌ی جوش و خروش و گذراندن زندگی است؟ ما در این مطلب برخی از علاماتی که نشان دهنده‌ی سلامت شما هستند را فهرست کرده‌ایم. ادامه‌ی این متن را بخوانید تا با این علامت‌ها آشنا شوید.

1. اگر صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید سرحال هستید و آماده‌اید تا جهان را زیر پاهایتان فتح کنید، این اولین علامتی است که شما سلامتید.

2. اگر می‌توانید پس از بالا رفتن از پله‌ها همچنان تنفستان را کنترل کنید و بصورت عادی راه بروید، تبریک می‌گوییم! شما سلامتید.

3. اگر تمام روز را کار می‌کنید و در پایان روز هم هنوز برای آماده کردن یک شام کوچک برای همسرتان انرژی دارید، کلاهتان را بالا بیندازید!

4. اگر شما در عوض پوستی رنگ پریده، دارای پوستی درخشان هستید، به کارت سلامت خود یک امتیاز دیگر بیفزایید.

 

5. اگر ناخن‌های شما صورتی رنگ و سفت و محکم هستند، شما سلامتید.

6. اگر معده‌تان هم روبراه است و بصورت منظم به دستشویی می‌روید، یبوست ندارید و معده‌تان ترش نمی‌کند، می‌توانید خوشحال باشید که میزان سلامت شما در حال افزایش است.

7. اگر دندان‌هایی سالم و بی نقصی دارید و با لبخندهای جادویی خود اطرافیان را جذب می‌کنید، پس برای اینکه خوشحال باشید دلیل کافی دارید.

8. اگر اشتهایتان خوب است، نه حریصید و نه کم اشتها، نشان می‌دهد که بدنتان سلامت و روبراه است.

9. اگر زمانی که دیگران سرفه می‌کنند و هوای داخل بدنشان را به بیرون می‌دمند شما عطسه نمی‌کنید، آنگاه قطعاً سیستم دفاعی بدنتان به خوبی کار می‌کند. داشتن مصونیت در برابر سرماخوردگی و عفونت‌های جزئی، علامت سلامتی شماست.

10. اگر احساس می‌کنید که به خوبی استرس خود را کنترل می‌کنید و بیش از اندازه یا به طور غیر معمول خشمگین نمی‌شوید، بدان معناست که روان شما نیز سلامت است.

 

11. اگر همه چیز در زندگی عشقی و تمایلات جنسی شما خوب و منظم است، امتیاز دیگری به کارت سلامت خود اضافه کنید.

12. اگر در حال مبارزه با بی خوابی، یا پاره شدن خوابتان نیستید، پس سالم و قبراقید. خوب خوابیدن در شبانگاه، شاخصی مهم برای سلامت است.

بسیار خب دوستان، از زندگی سالم و سعادتمند خود لذت ببرید، منظم ورزش کنید و مواد غذایی سالم و مغذی بخورید تا سلامتی‌تان برای همیشه حفظ شود. سلامتی و سرحالی شما، آرزوی همیشگی ماست.


  
  

با گرم شدن هوا بازار خرید آب معدنی حسابی داغ می‌شود و سوپرمارکت‌ها، آبمیوه‌فروشی‌ها و حتی دکه‌های روزنامه‌فروشی بیش از هر چیز دیگری آب می‌فروشند البته چند سالی است نگرانی دیگری هم به نگرانی‌های هموطنان اضافه شده و آن وضعیت سلامت آب شرب است.

هر چند متخصصان بر این باورند که آلودگی آب به معنی آلودگی میکروبی آن نیست، اما کم نیستند خانواده‌هایی که یا سراغ آب معدنی می‌روند و بالطبع در فصل گرما میزان خریدشان بیشتر می‌شود یا از دستگاه‌های تصفیه آب استفاده می‌کنند. آیا می‌دانید مصرف آب معدنی هم می‌تواند سلامتتان را به خطر بیندازد؟ اصلا تصفیه‌کننده‌های خانگی آب به چه دردی می‌خورد؟

برخی فروشنده‌ها به دلیل پر بودن یخچال، بطری‌های آب‌ معدنی را در معرض دید مشتری و زیر نور آفتاب می‌چینند.

ادامه مطلب...

94/5/5::: 9:13 ع
نظر()
  
  

جدیدترین تحقیقات که درمورد کراتین  انجام یافته را  برایتان بیان کرده و شما را با این مکمل بیشتر آشنا می کنیم  ابتدا مکمل کراتین را  برایتان معرفی می کنیم  سپس اندازه مصرف مجاز آن را  و نوع کراتین  را هم به اختصار توضیح می دهیم .همیشه، کراتین به عنوان یکی از اصلی ترین مکمل های عضله سازی شناخته شده است، ولی ببینیم  جدید ترین تحقیقات در باره  آن چه می گویند؟

اثرات کراتین چیز جدیدی نیست. به عنوان یکی از مکمل هایی که در بازار بیشتر از همه روی آن تحقیق شده، باید بخشی از مکمل وزنه بردارانِ جدی باشد.

نه تنها جمعی از افراد در باشگاه ورزشی محله تان ثابت کرده اند که این مکمل اثر می کند، بلکه زمانیکه صحبت از اندازه عضله و افزایش قدرت می شود، یک سوپر استار بالینی است که نتایج واقعی و قابل توجهی را ایجاد می کند.
اجازه دهید نه تنها به مزایای اثبات شده و درست کراتین نگاهی بیندازیم، بلکه ببینیم چه اطلاعات جدیدی در مورد این مکمل فوق العاده قدرت ساز بدست آمده است.
چگونه می توانید از خواص کراتین، بهره مند شوید؟
برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه نمایید 
94/5/5::: 12:0 ع
نظر()
  
  

نکاتی که در این مقاله برای شما بازگو می‌کنیم، هیچ‌کدام به تنهایی تغییر خاصی در تمرین با وزنه برایتان ایجاد نمی‌کند. ولی اگر همه این 8 نکته را با هم دنبال کنید می‌توانید به راحتی وزنه‌هایتان را افزایش دهید.

1. از انرژی درونتان استفاده کنید

کنترل انرژی و قدرت درونتان را زمانی که می‌خواهید وزنه‌های سنگین بلند کنید، در دست بگیرید. انرژی درون و طزر ایستادن صحیح باعث می‌شود عضلات لگن، کمر، ران و شکم به صورت یک سیستم واحد و قدرتمند عمل کنند.

ادامه مطلب...

  
  

پرس سینه یکی از متداول ترین تمرینات بالاتنه است، و قدرت قفسه‌ی سینه، سرشانه‌ها و عضلات پشت بازو (سه سر بازویی) را افزایش می‌دهد. وزن پرس سینه‌ای که می‌زنید، اغلب تعیین تعیین کننده‌ی این است که مربی‌ها چه امتیازی به قدرت بالا تنه‌ی شما می‌دهند.

در حالیکه بسیاری از ورزش‌های دیگر، گروه‌های عضلانی مهم‌تر و آنهایی که کاربرد خاص ورزشی دارند را پرورش می‌دهند، بهتر کردن پرس سینه، صرفا به شما کمک می‌کند که شکل و شمایل عضله و قدرتتان را افزایش دهید. یادتان نرود که قبل از شروع هر برنامه‌ی تمرینی قدرتی، با یک متخصص مشورت کنید.

بدنسازان مبتدی

یک بدنساز مبتدی کسی است که سه تا نه ماه بطور منظم تمرین کرده است. یادگیری پرس سینه مانند یادگیری مهارت‌های دیگر است. شما با تمرین پیشرفت می‌کنید. اگر کمتر از یک سال تمرین کرده باشید، برای یادگیری تکنیک درست فرصت داشته‌اید، اما ماهر نشده‌اید. همچنین برای افزایش قدرت و توده‌ی عضلانی خالص نیز وقت داشته‌اید. با توجه به تحقیقی در سال 1992 که در مجله‌ی «فیزیولوژی کاربردی و فیزیولوژی شغلی اروپا» منتشر شد، بسیاری از دستاوردهای اولیه‌ی شما بخاطر پیشرفت در مهارت‌های حرکتی است.

ادامه مطلب...

  
  

 امروزه آرایش جزء جدایی ناپذیر زندگی خانم ها شده است. به همین دلیل، دقت و مراقبت در انتخاب لوازم آرایش و استفاده از آنها بسیار مهم می باشد. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد، این است که اجازه دهید پوست شما بدون لوازم آرایش، نفس بکشد. در ادامه، تکنیک هایی را بیان خواهیم کرد تا با استفاده از آنها، زیبایی های درون خود را افزایش داده و بدان وسیله، بدون استفاده از هیچگونه لوازم آرایشی، پوست و چهره ای زیبا و جذاب، داشته باشید. بنابراین سعی نمایید با رعایت نکات زیر و بدون هیچگونه لوازم آرایشی، جوان و زیبا بمانید و همه جا بدرخشید.

1- پوست خود را با آب هیدراته کنید

بنا به گزارش آکاایران : صبح ها نوشیدن یک لیوان پر از آب، بهترین تکنیک مراقبت و رسیدگی پوست می باشد؛ زیرا با این کار، پوست خود را آبرسانی خواهید کرد و بدین ترتیب، چشمان پف کرده و حلقه های سیاه دور چشم که ناشی از کار زیاد، کم خوابی و یا بی خوابی می باشند را بهبود خواهید بخشید. پس صبح هنگام، پوست صورت خود را با یک لیوان آب، آبرسانی کنید تا نتیجه سریع و فوق العاده آن را مشاهده نمایید.

ادامه مطلب...

94/5/2::: 2:27 ع
نظر()
  
  

خواص و مضرات نسکافه تقریبا شبیه به خواص و مضرات قهوه است. نسکافه فواید بسیاری برای تمام گروه های سنی دارد اما اگر در مصرف آن اعتدال رعایت نشود مضراتی هم دارد که برایتان خواهیم گفت. نسکافه در واقع بعد از انجام عملیات فرآوری شده بر روی قهوه در معرض استفاده همگان قرارمی گیرد و به همین دلیل شباهت بسیاری از نظر خواص و مضرات در این دو نوشیدنی یافت می شود.

 خواص و مضرات نسکافه

در نیمه قرن شانزدهم میلادی درانگلستان، مصرف قهوه به طور کامل رواج یافته بود، به گونه ای که در روزنامه تایمز، بارها این آگهی به چاپ رسید:« قهوه ، شما را سالم نگه می دارد ، به هضم غذا کمک می کند ، چشم درد، سردرد، سرما خوردگی،سرفه و آب ریزش بینی را برطرف می کند و در درمان بیماری هایی مانند سل، نقرس و خون ریزی لثه، دارویی مؤثر به شمار می آید.» درج این آگهی گویای آن است که در آن زمان ، مردم باور داشته اند که قهوه بسیاری از دردها را تسکین می دهد و بعضی بیماری ها را نیز درمان می کند.

ادامه مطلب...

  
  

قبل از اینکه پاها و بازوهایتان را آشکار کنید، راهنمایی‌های متخصصان ما را دنبال کنید تا پوستی صاف و درخشان داشته باشید.

منبع : http://www.fitnessmagazine.com

مشکل: جوشهای روی سینه و پشت

چرا اتفاق می‌افتد: هنگامیکه عرق و چربی در لباس شما گیر می‌کنند، بعلت اینکه ورزش کرده‌اید یا چند لایه لباس پوشیده‌اید، آنها می‌توانند با پوست مرده و باکتری‌ها در منافذ شما ترکیب شوند و ایجاد جوش کنند.

راه حل: برای از بین بردن باکتری‌ها و تمیز کردن منافذ، از یک شامپوی بدن حاوی اسید سالیسیلیک یا بنزوئیل پراکسید استفاده کنید. متخصص پوست، ژانت گراف توصیه می‌کند که سه شب در هفته از یک لایه بردار آلفا هیدروکسی استفاده کنید. او می‌گوید: این اسیدها به رفع قرمزی که بعد از از بین رفتن جوش‌ها بر جای می‌ماند، کمک می‌کند.

ادامه مطلب...

94/4/31::: 10:28 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >

سیب تم

سیب تم


IranSkin go Up
Online User

پیغام ورود و خروج

ایران اسکین