سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسلایدر

اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی سایت
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :2
کل بازدید :106047
تعداد کل یاداشته ها : 153
103/2/13
3:9 ع
IS
تماس با ما
پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد

برای افراد نا وارد، کت‌های اسپرت و کت‌های رسمی یکسان بنظر میرسند. راه تشخیص کت‌های رسمی از کت‌های اسپرت، دانستن تفاوت‌های آنهاست. تشریفات، مهمترین عامل انتخاب یک مرد بین کت‌های رسمی و کت‌های اسپرت است. جنس پارچه، الگو و طرح، طراحی جیب و یقه، تفاوت‌های میان یک کت اسپرت و یک کت رسمی را تشکیل می‌دهند.

تفاوت در پارچه

کت‌های اسپرت اصولا از پارچه‌های پشمی و نخی راه راه ساخته می‌شوند. اگرچه ممکن است آنها یک ظاهر روستایی را یاد آور شوند، اما کت‌های اسپرت مدرن، از مجموعه‌ای از پارچه‌ها، شامل پشم و نخ، مخمل و کتان بافته می‌شوند. کت‌های اسپرت معمولا الگویی شطرنجی، مانند خانه خانه، پنجره ای و یا خانه‌های مورب دارند.

اما کت‌های رسمی از پارچه‌های لطیف‌تر و بهتری مانند پارچه‌ی پشمی بافته می‌شوند. برخلاف کت‌های اسپرت، کت‌های رسمی، نرم‌تر و یکدست‌تر هستند. کت‌های رسمی معمولا تنوع رنگ بالایی ندارند، بعضی ممکن است الگوهای ظریفی مانند نوارهای روشن و باریکی داشته باشند.

ادامه مطلب...

  
  

دوستان و مهمانان گرامی پیشنهاد آسمونی چت به شما خوندن این متن هست    ( فقط 3 دقیقه وقت لازم داره )

جمهوری اسلامی ایران بر اساس اقدام مشترک (برجام) وین با 5+1 محدویت های شدید و بسیاری را طی 17 ماده و دهها پیوست در ذیل ماده 41 منشور سازمان ملل پذیرفته است که در صورت اجراء آن، استقلال و امنیت کشورمان به خطر خواهد افتاد ضمناً قطعنامه جدیدی در ذیل ماده 41 منشور ملل متحد در روز دوشنبه در شورای امنیت به رأی 15 کشور عضو گذاشته می شود، ایران محتویات آن را قبلا تائید کرده است! متأسفانه صدا و سیما پس از اتمام مذاکرات هسته ای بصورات افرطی به حمایت همه جانبه از توافق وین برخاسته و معمولاً به جنبه های مثبت آن می پردازد که این عمل با روح اطلاع رسانی منافات دارد! جهت اطلاع کاربران عزیز از محتوای برجام وین، در این قسمت به تعهداتی که تیم مذاکره کننده ایرانی آن را قبول نموده و آقای روحانی هم آن را پیروزی خوانده، توجه و سپس قضاوت نمائید! لازم به توضیح است که قبل از این توافق باید به 6 کشور پاسخ می دادیم و پس از این توافق یا برجام باید به کل کشورهای دنیا پاسخگو باشیم و این از عقلانیت و تدبیر جناب روحانی و دولت لیبرال مسلک او است!!!

سیب پذیری ایران پس از این برجام بسیار گسترش پیدا می کند، زیرا تعهدات ایران ذیل فصل 7 و ماده 41 منشور ملل متحد که لازم الاجراء است، قرار می گیرد و ایران را در لبه پرتگاه جنگ قرار می دهد لذا به ماده 41 و 42 منشور ملل متحد توجه فرمائید:

 ماده 41- شورای امنیت می‌تواند تصمیم بگیرد که برای اجرای تصمیمات آن شورا مبادرت به چه اقداماتی که متضمن به کارگیری نیروی مسلح نباشد لازم است و می‌تواند از اعضای ملل متحد بخواهد که به این قبیل اقدامات مبادرت ورزند این اقدامات ممکن است شامل متوقف ساختن تمام یا قسمتی از روابط اقتصادی و ارتباطات راه‌آهن – دریایی – هوایی – پستی – تلگرافی – رادیویی و سایر وسائل ارتباطی و قطع روابط سیاسی باشد.

ماده 42- در صورتیکه شورای امنیت تشخیص دهد که اقدامات پیش‌بینی شده در ماده 41 کافی نخواهد بود یا ثابت شده باشد که کافی نیست می‌تواند به وسیله نیروهای هوایی – دریایی یا زمینی به اقدامی که برای حفظ یا اعاده صلح و امنیت بین‌المللی ضروری است مبادرت کند.این اقدام ممکن است مشتمل بر تظاهرات و محاصره و سایر عملیات نیروهای هوایی – دریایی یا زمینی اعضای ملل متحد باشد.

فاجعه باترین قسمت فرجام و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، داوری مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، آقای آمانو عنصر سر سپرده آمریکا است و این را هم باید مد نظر قرار دهیم که طی 12 سال هیچگاه مدیر کل آژانس نظری به نفع ایران صادر نکرده است که دولت خوشبین اعتدال بدنبال آن است! و لذا با اولین گزارش مغرضانه مدیر کل، امکان بردن ایران به ذیل ماده 42 منشور ملل متحد و حمله نظامی به کشور فراهم می گردد.

مواد 17 گانه مورد پذیرش ایران به شرح ذیل است. لازم بذکر است که پیوستها و متن قطعنامه شورای امنیت در این قسمت نیامده است:

برای مشاهده ادامه متن به " ادامه مطلب" مراجعه نمایید 

ادامه مطلب...

  
  

بدلیل اطلاعات بسیار متناقضی که وجود دارد، سخت است که بدانید چه کارهایی را باید در تمرینتان انجام دهید و چه کارهایی را نه. در حالیکه تقریبا هر نوع فعالیتی مثبت است، اما اتلاف وقت کار درستی نیست. از آنجا که شما می‌توانید از وقت خود در باشگاه حداکثر بهره را ببرید، در این مقاله ما 12 مورد از بزرگترین اشتباهاتی که باید در تمرین با وزنه از آنها اجتناب کنید را بیان کرده‌ایم.

ادامه مطلب...

94/4/28::: 11:37 ع
نظر()
  
  

 

دلها همه بهاران شد از شمیم باران

 مه رخ نموده امشب در عید روزه داران


هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران

 شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران . . .

عید سعید فطر بر همه مسلمین جهان مبارک باد


  
  

خداحافظ ای ماه غفران و رحمت / خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها / خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه / خداحافظ ای بهترین ماه الله

خدیا ، خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده.

آمین


  
  

عید سعید فطر

 

عید فطر یکى از دو عید بزرگ در سنت اسلامى است که درباره آن احادیث و روایات بیشمار وارد شده است. مسلمانان روزه دار که ماه رمضان را به روزه دارى به پا داشته و از خوردن و آشامیدن و بسیارى از کارهاى مباح دیگر امتناع ورزیده اند، اکنون پس از گذشت ماه رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند می طلبند، اجر و پاداشى که خود خداوند به آنان وعده داده است.

ادامه مطلب...

  
  

متوقف کردن تمرین با وزنه، باعث ایجاد عوارض نامطلوب «عدم تمرین» و یا از دست دادن تغییرات حاصل از تمرین، همچون افزایش قدرت و اندازه‌ی عضلات می‌شود. دستاوردهای تناسب اندام که از طریق سال‌ها تمرین با وزنه به دست آمده، آهسته‌تر از دستاوردهای تمرینات سنگینی که بین 2 تا 6 ماه به دست آمده، به حالت اول برمی‌گردد.

عوارض عدم تمرین، در طول یک هفته ورزش نکردن، خودشان را نشان می‌دهند! مطلع شدن از عواقب عدم تمرین، باعث می‌شود تا آگاهانه در زمینه‌ی تناسب اندام تصمیم گیری کنید.

ادامه مطلب...

94/4/23::: 11:50 ع
نظر()
  
  

سینه‌های مردانه ممکن است عبارت احمقانه‌ای به نظر برسد، اما قطعا برای هر فردی که از چربی اضافه‌ی ذخیره شده در این ناحیه رنج می‌برد احمقانه نیست. بسیاری از مردان، سعی می‌کنند با استفاده از روش‌های کاهش چربی موضعی یا عدم انجام تمرینات قفسه سینه، سینه‌های مردانه‌ی خود را کوچک کنند، که البته هر دو روش هرگز نتیجه‌ای نخواهند داشت. بنابراین چطور از شر سینه‌های مردانه خلاص شوید؟

ادامه مطلب...

  
  

 

 

هست اسراییل نامشروع و پست

 

پشت این نامرد را باید شکست

 

 

بشکنید آنان که ما را بشکنند

 

حرمت بیت خدا را بشکنند

 

بشکنید این قوم نامشروع را

 

این دغل بازان در جنگ خدا

 

ای برادر قبله را دزیده‌اند

 

کس نمی‌پرسد چرا دزدیده‌اند؟

 

روح ابراهیم از اینان در عذاب

 

حال احمد از چنین دزدان خراب

 

هان و هان ای مسلمین سربلند

 

بی تفاوت بودن و خامش به چند؟

 

چند باید دید و حتی دم نزد

 

بر دهان خصم دون محکم نزد

 

آنکه گردد مسلمین را بی‌خیال

 

هست بر روی زمین مثل وبال

 

مسلمین با قدس همراهی کنید

 

آه دل را آن طرف جاری کنید

 

اشک باید سیل گردد عاقبت

 

تا که دشمن ویل گردد عاقبت

 

«آه آه از دست صرافان گوهرناشناس»

 

تا به کی در چنگ غفلت چنگ شب؟

 

با خروش حیدری باید دمار آری برون

 

از زمستان سیه صبح بهار آری برون

 

قدس باید صبح عید و خانه یاران شود

 

تیر بر فرق تجاوزگر چنان باران شود

 

این امام عصر(عج) یاری کن به خیل عاشقان

 

 

گرهمه نامهربان باشیم هستی مهربان


  
  

یکی از  مواردی که  متخصصان طب سنتی  در هنگام افطار توصیه میکنند ، نوشیدن شیرگرم است. در این جا توضیح می دهیم که شیر چه منفعتهایی برای روزه داران دارد که به نوشیدن آن توصیه شده است

شیر

شیر حاوی مواد فوق العاده ی طبیعی و ضروری برای بدن است. شیر سرشار از کلسیم، پتاسیم، سدیم، ویتامین B، پروتئین، فسفر و … است و به همین دلیل خواص فراوانی دارد. طب سنتی، شیر را به عنوان ماده ای پرخاصیت برای افطار توصیه می کند.

خواص شیر برای ماه رمضان

در این بخش، علّت ضروری بودن مصرف شیر را به شما توضیح می دهیم…

ادامه مطلب...

  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >

سیب تم

سیب تم


IranSkin go Up
Online User

پیغام ورود و خروج

ایران اسکین